I. Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro objednání zboží ze sortimentu uvedeného na internetové stránce www.hptisk.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jejích zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy. Obchodní podmínky upravují vztah mezi firmou Petr Halfar, jako provozovatele internetového obchodu , a zákazníky firmy Petr Halfar, jako objednatele.

II. Objednávka, uzavření smlouvy

1. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím, smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží.

2. Prodávající si může v jednotlivém zejména cenově náročnějším případě vyhradit vznik smlouvy potvrzením objednávky popřípadě zaplacením zálohy za objednané zboží. Odmítne-li kupující objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou.

3. Prodávající má právo odmítnout objednávku od kupujícího, který neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží v minulosti.

III. Dodací podmínky, termíny

1. Místem plnění je sídlo (bydliště) nebo místo podnikání kupujícího, neuvede-li kupující místo jiné. Zboží bude dodáno dle volby kupujícího. Dodání zboží je uskutečněno zasláním, předáním objednávky dle zvoleného způsobu dopravy kupujícím. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením ceny při převzetí.

2. Prodávající vyexpeduje zboží v co nejkratší možné době po příjmu objednávky. Standardní doba dodávky činí 3 pracovních dnů (dle typu zboží a rozsahu objednávky). Doba pro dodání zboží může ve výjimečných případech být delší. O této skutečnosti bude zákazník včas informován.

V případě špatně zadané adresy zákazníkem a z tohoto důvodu nedoručení zásilky zákazníkovi si dodavatel vyhrazuje právo v případě opakovaného doručení požádat o proplacení objednávky předem převodem na účet a zároveň i zaplacení přepravních nákladů, které vzniknou opakovaným doručením zásilky.

IV. Platební podmínky, slevy

Kupní cena je splatná při převzetí objednávky, či převodem odpovídající částky na účet prodávajícího před expedicí objednávky. V případě, že je zboží placeno převodem na účet prodávajícího, je zboží expedováno až po připsání prodejní ceny na účet prodávajícího.

Při volbě platby bankovním převodem zjistíte číslo účtu a také variabilní symbol, který bude vaši platbu identifikovat, z emailu, který obdržíte po odeslání Vaší objednávky. Při platbě předem, uvádějte jako variabilní symbol číslo Vaší objednávky, abychom mohli platbu správně identifikovat. Při platbě předem je také nutné, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději pět pracovních dnů po potvrzení objednávky. V opačném případě lze považovat objednávku za zrušenou.

Provozovatel internetového obchodu hptisk.cz je plátcem DPH. Ceny uvedené v internetovém obchodu hptisk.cz jsou včetně DPH. Cena může být dále navýšena o poplatek za dopravné. Balné našim zákazníkům neúčtujeme. Dodávané zboží zůstává majetkem prodejce do doby jeho úplné úhrady objednatelem.

Způsoby platby

  • Dobírka – po obdržení zboží provedete platbu řidiči přepravní společnosti.
  • Bankovní převod - při osobním odběru i zaslání zboží.

Faktura – daňový doklad je vždy součástí dodávky.

V. Ochrana osobních údajů

1. Prodávající zaručuje, že osobní data poskytnutá kupujícím, bude využívat pouze pro činnost související s realizací objednávky. Všechny poskytnuté údaje jsou považovány za důvěrná data, stejně tak počet a výše objednávek učiněných na www.hptisk.cz.

2. V případě písemného či jinak ověřeného souhlasu od kupujícího, prodávající provede vymazání osobních dat kupujícího z internetového obchodního místa www.hptisk.cz.

VI. Reklamace, vrácení zboží

1. Prodávající nebude distribuovat zboží v rozporu s platnými právními předpisy, zboží s prošlou záruční dobou či jinak poškozené či znehodnocené. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím či skladováním zboží zákazníkem. Reklamované zboží musí být doručeno prodávajícímu do místa jeho podnikání spolu s písemným řádně specifikovaným oznámením vad a číslem objednávky.

2. Zboží je možné bez důvodu udání vrátit prodávajícímu do 14 dnů (od data expedice zboží). Prodávající za takto převzaté zboží vrátí kupujícímu částku vynaloženou při jeho nákupu (poníženou o vynaložené dopravní a balící náklady). Kupující je povinen bezpečně a odpovídajícím způsobem doručit (tak aby nedošlo k poškození) zboží na vlastní náklady prodávajícímu. Možnost vrácení peněz zaniká v případě, že kupující poruší ochranný obal zboží.

Vrácení výrobku neprovádějte bez předchozího kontaktu s našim pracovníkem na telefonním čísle: +420775348700

Zboží zasílejte prosím na tuto adresu: Petr Halfar, Hradecká 2645/33, 746 01 Opava, Česká republika.

V žádném případě nám neposílejte vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

3. Bude-li Vám doručená zásilka poškozena, kontaktujte nás na telefonu +420775348700. Nikdy nám poškozené zboží bez předchozího kontaktu nezasílejte zpět.

4. Provozovatel může objednávku zrušit pouze v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena. V případě zrušení objednávky vás neprodleně kontaktujeme a navrhneme řešení (obvykle náhradní zboží nebo finanční vyrovnání) - vrácení peněz nebo přeplatku do pěti pracovních dnů po připsání platby na účet.

5. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího e-mailem na adresu obchod@obchodhalfar.cz ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení reklamace.

VII. Dopravní podmínky

1. DPD, Česká pošta - obchodní balík
Objednávky zasíláme na dobírku prostřednictvím DPD nebo České pošty jako obchodní balík. Doručujeme zásilky přímo na adresu zákazníka. Balíky jsou doručovány následující pracovní den po dni podání. V případě, že Vás pracovník DPD nebo pošty nezastihne na Vaší adrese, zůstává zásilka u přepravní společnosti uložena po dobu maximálně 7 pracovních dnů, během kterých si můžete domluvit termíny dodání. Úhrada dobírky pracovníkům DPD nebo pošty se provádí v hotovosti.

Pro zásilky v hodnotě vyšší než 1000,- Kč je doprava zdarma. Neplatí pro SR.

Doprava pro zásilky v hodnotě nižší než 1000,- Kč je 80,- Kč + dobírka 30,- Kč, , pokud však bude platba přijata předem ve formě převodu na náš účet 3021644001/5500, pak doprava pro zásilky v hodnotě nižší než 1000,- Kč je 80,- Kč.

 

VIII. Závěrečná ustanovení

Vyplněním objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek, jakož i platnou výši ceny objednaného zboží (včetně dopravních nákladů). Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení § 262 odstavce 1. obchodního zákona dohodli, že není-li obchodními podmínkami zde uvedenými výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem.

 

V případě dalších dotazů či nejasností nás, prosím, ihned kontaktujte na e-mailové adrese halfar@centrum.cz

Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© hptisk.cz